5-sterren reviews op Trustpilot
Gratis verzending vanaf €175 voor NL & BE!
Afhalen op afspraak mogelijk
Uitsluitend 100% originele producten
5-sterren reviews op Trustpilot

Garantie en klachten

Garantie

Garantie

Bij TCG Experts staat de klant centraal. We hechten grote waarde aan onze producten en streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit bij de levering ervan. Toch kan het sporadisch voorkomen dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt, of dat zich andere onvoorziene situaties voordoen waarbij u aanspraak kunt maken op onze garantie. Volgens de wettelijke bepalingen dient u een gebrek binnen twee maanden na ontdekking aan ons te melden. Als het gebrek onder de garantievoorwaarden valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Uitzonderingen:

  1. Geopende verpakkingen: Houd er rekening mee dat geopende productverpakkingen niet kunnen worden geretourneerd. Dit is om de kwaliteit en authenticiteit van onze producten te waarborgen.
  2. Kaartkwaliteit: Wij willen benadrukken dat wij geen verantwoordelijkheid dragen voor de kwaliteit van individuele kaarten in onze gesealde producten. De kwaliteit en inhoud van kaarten variëren en zijn onderhevig aan de normale variabiliteit in Pokémon TCG-producten.

Bij TCG Experts verkopen wij uitsluitend 100% originele producten die rechtstreeks afkomstig zijn van officiële leveranciers. Hierdoor kunnen wij u verzekeren van de echtheid en kwaliteit van onze producten.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar tcg.experts@gmaill.com, leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

nl_NLDutch